دارالقرار

دارالقرار

دارالقرار خانه همیشگی

کلمات کلیدی
پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۲۲ ب.ظ

با سلام 


دو سخنرانی بسیار جالب درباره ظهور و علامت های ظهور امام زمان (عج)

حتما دانلود کنید و گوش نمایید .

(از دست ندید)

                       دریافت                                                                                                 دریافت
                       عنوان: ظهور                                                                                         عنوان: یا مهدی (عج)
                  حجم: 6.12 مگابایت                                                                                     حجم: 5.17 مگابایت
                                                                                           

                                                                                   
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۷
یا مهدی ادرکنی

نظرات  (۱۲)

۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۳ جلال الدین
سلام ممنون که تشریف اوردین به وبم
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۵ پایان خوب انتظار
سلام..ممنونم از حضورتون و اینکه وقت گذاشتین واسه خوندن مطالبش..شما هم وب قشنگی دارید..موفق باشید..یا علی

 

چه خوشست من بمیرم به ره ولای مهدی

                     سر و جان بها ندارد که کنم فدای مهدی

                                        همه نقد هستی خود بدهم به صاحب جان

                          که  یکی دقیقه بینم رخ دلگشای مهدی

                                                                 نه هوای کعبه دارم نه صفا و مروه خواهم 

                                                             که ندارد این مکانها به خدا صفای مهدی

                           چه کنم چه چاره سازم که دل رمیده من 

                                         نکند هوای دیگر به جز از هوای مهدی

                          من دلشکسته هر دم به امید درنشستم

         که مگر عیان ببینم رخ دلشگای مهدی

سلام
ممنون ازحضورتون
فرارسیدن ماه مبارک رمضان مبارک
یامهدی
۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۴:۰۲ انتظار فرج

با سلام.

ممنون که به وبم سر زدید.

تبریک میگم آغاز به کار وبتون.

التماس دعا

برای شرکت در ختم قرآن منتظر حضورتون هستم
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۲ فائزه سعادتمند
دانلود شد...انشالله استفاده میکنم
-
آپم
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۰ سجاد عبدی
سلام

طاعات قبول
خدا قوت
بروزیم
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۴ فرهنگ انتظار
با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات در این ایام گذشته از ماه میهمانی خدا..[گل][گل][گل]
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۵ داود نوروزی
سلام و ادب
عالی
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۳ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " حجاب اختیاری " بروز هستم . در این مقاله بحث می شود که آیا در اسلام حجاب اختیاری است یا اجباری ؟؟؟؟ " حیات العلم بالرد و بالنقد " ما را با نقدها و نظرات خود یاری کنید .

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۹ نوای کربلا
و سلام نام خداست ....
وبلاگ زیبایی داری ، خیلی ممنون که به ما سر زدی ، التماس دعای فرج, یا علی مدد
http://moharam89.blogsky.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی